Autor |
Wiadomość |
Maveriq
Aktywny Forumowicz
Wiek: 37 Dołączył: Pon Sie 19, 2013 13:38 Posty: 271 Skąd: Kaszub
|
Wysłany: Wto Lip 05, 2016 20:51 Temat postu: Nowy administrator |
|
|
Prawda? Fałsz? Gdzie była o tym mowa? Jakaś próba konsultacji, albo chociaż informacji? _________________ Budynek K. |
|
|
|
|
nati2_2
Zaglądajacy
Wiek: 38 Dołączył: Śro Lut 05, 2014 19:09 Posty: 20 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Śro Lip 06, 2016 16:11 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Też Nas to zastanawia? Nie byliśmy na zebraniu, ale taką decyzję to chyba powinniśmy wspólnie podjąć? Chociażby jakieś info do skrzynki od naszego zarzadu? A wiadomo kiedy przyjdzie rozliczenie czynszu za lipiec? |
|
|
|
|
Maveriq
Aktywny Forumowicz
Wiek: 37 Dołączył: Pon Sie 19, 2013 13:38 Posty: 271 Skąd: Kaszub
|
Wysłany: Śro Lip 06, 2016 19:02 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Na ostatnim zebraniu też nie było o tym mowy (chyba, że na samym początku, bo się spóźniłem).
Ja na razie za lipiec otrzymałem jedynie rozliczenie wody. _________________ Budynek K. |
|
|
|
|
Radioactive
Zaglądajacy
Dołączył: Wto Sty 14, 2014 21:01 Posty: 12 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw Lip 07, 2016 18:02 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Nie no, ja wierzę, że wśród naszych mistrzów jest ktoś myślący na tyle, żeby poinformować Wszystkich o ewentualnych próbach zmiany administratora, czy to do skrzynki, czy to na maila.
A jeżeli nawet zrobiliby taką chamówę i bez konsultacji z mieszkańcami zmieniliby firmę, to już na pewno wypadałoby poinformować, to nie podlega dyskusji.
Także dziwny list w skrzynce odbieram jako nieudaną reklamę / próbę wyłudzenia informacji, skoro nie zostało to odpowiednio potwierdzone. |
|
|
|
|
nati2_2
Zaglądajacy
Wiek: 38 Dołączył: Śro Lut 05, 2014 19:09 Posty: 20 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Czw Lip 07, 2016 23:11 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Obawiam się, że mogło do tego dojść ponieważ dostaliśmy od Teda tylko rozliczenie wody bez nowych prognoz od lipca do grudnia. W sumie sama już nie wiem co o tym myśleć bo też wydaje mi się nie możliwe żeby ktoś tak poprostu zmienił bez naszej wiedzy. |
|
|
|
|
Radioactive
Zaglądajacy
Dołączył: Wto Sty 14, 2014 21:01 Posty: 12 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią Lip 08, 2016 11:50 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Masz rację. Niestety to co dla Nas jest oczywiste, dla z. wsp. już nie bardzo...
Podzielę się odpowiedzią od TEDA, aby rozwiać wątpliwości, które sam miałem :
"niestety prawdą jest fakt, iż firma Patronat z dniem 01-07-2016 przejęła w zarządzanie Państwa budynek.
Dnia 30 maja 2016 otrzymaliśmy od Zarządu Wspólnoty Olimpijskiej 48,50 wypowiedzenie umowy. Chciałabym nadmienić, iż nie znamy przyczyn takiego postępowania, gdyż nikt z Zarządu w tej sprawie z nami się nie kontaktował. Nie mieliśmy okazji renegocjować warunków umowy, Zarząd Wspólnoty nie wyraził chęci podjęcia rozmów."
Dla mnie takie postępowanie po cichu przed wszystkimi jest żenujące i generalnie przydałby się ktoś nowy do z. wspólnoty lub na podmiankę, co też nie powinno stanowić problemu. Obecny skład był wybrany na początku z braku jakichkolwiek innych kandydatów, teraz jest nas dużo więcej, więc myślę, że można się zastanowić nad zmianami.
To co nati, startujesz ? |
|
|
|
|
nati2_2
Zaglądajacy
Wiek: 38 Dołączył: Śro Lut 05, 2014 19:09 Posty: 20 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Pią Lip 08, 2016 12:13 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Fantastycznie nas potraktowali. Nadal nie rozumiem jak mogli bez zgody mieszkańców, bez "za i przeciw" podjąć tak ważną decyzję? Może ktoś z zarządu wypowiedziałby się na forum czy jest jakiś ważny powód zmiany bez informacji mieszkańców? Jeśli był jakiś poważny powód to zwrócę honor... |
|
|
|
|
nati2_2
Zaglądajacy
Wiek: 38 Dołączył: Śro Lut 05, 2014 19:09 Posty: 20 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Pią Lip 08, 2016 12:40 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Dzwoniłam do nowego administratora i dowiedziałam się, że rachunki powinniśmy dostać do 15 tego lipca. Wszystko zależy od tego kiedy księgowość Teda prześle im dokumenty rozliczeniowe.
Jeśli do 15 tego nie otrzymamy rachunków mamy się z nimi kontaktować. Rachunki powinny przychodzić w taki sposób jak zadeklarowalismy na początku czyli w większości na adres mail.
Termin zapłaty mają podać rozsądny co do daty otrzymania prognoz. |
|
|
|
|
AniaiTomek
Bywalec
Wiek: 31 Dołączył: Śro Lip 24, 2013 17:46 Posty: 35 Skąd: Gdańsk-Południe
|
Wysłany: Pią Lip 08, 2016 20:43 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Szczerze mówiąc, dla mnie nie ma znaczenia czy był powód czy nie. Co by się nie działo informacja "po" fakcie też nam się należy. Denerwuje mnie fakt, iż podejmowane są decyzje, bez naszej zgody, nie mówiąc już o wiedzy poczynając od głupich krzaczków których nie chce nikt poza osobami, które kazały je zasadzić, kończąc na zmianie administratora. Może warto się zastanowić, czy jutro nie stanie się coś równie ciekawego. |
|
|
|
|
Maveriq
Aktywny Forumowicz
Wiek: 37 Dołączył: Pon Sie 19, 2013 13:38 Posty: 271 Skąd: Kaszub
|
Wysłany: Pią Lip 08, 2016 21:22 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Chyba czas wystawić mieszkanie na sprzedaż. _________________ Budynek K. |
|
|
|
|
Maveriq
Aktywny Forumowicz
Wiek: 37 Dołączył: Pon Sie 19, 2013 13:38 Posty: 271 Skąd: Kaszub
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2016 22:39 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Przyszło rozliczenie od nowego admina j taniej z całą pewnością nie jest, a przecież teraz jeszcze dodatkowo będziemy płacić TEDowi za części wspólne.
Czy ktoś z tu zaglądającuch miał może okazję zasięgnąć języka u zarządu? _________________ Budynek K. |
|
|
|
|
wspolnota48.50
Początkujacy
Wiek: 41 Dołączył: Nie Lip 17, 2016 14:29 Posty: 6 Skąd: Gdańska
|
Wysłany: Nie Lip 17, 2016 14:49 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Dzień dobry,
Jeśli chodzi o kwestie negocjacji warunków z Tedem to chciałbym powiedzieć że ze względu na ich niedbalstwo, opóźnienia i ciągłe proszenie nie było sensu negocjacji gdyż nie chodziło tylko z zmianę opłat. Zapuścili nam, klatki schodowe, wiatę śmietnikowa, część roślinności obumarła. Do tego od listopada 2015 roku po inspekcji budynku, nic nie wyegzekwowali od Allconu, a czas gwarancji ucieka. Większość spraw o które prosiliśmy była opóźniana lub nie wykonywana. Nie tylko się liczy wysłanie półrocznego podsumowania czynszu, ale wiele innych spraw. Pani prezes mogła się tego spodziewać była poinformowana że rozglądamy się za propozycjami na rynku, mimo to podejście się nie zmieniło.
Jeśli chodzi o Patronat, ktoś napisał że składka się nie zmieniła, 0,60 na 0,45gr to chyba już jakaś zmiana. Natomiast bardziej nam zależy na reszcie procesów a nie tylko obniżce cenowej.
Nie zmieniliśmy administratora który będzie pobierał większe opłaty, a do tego mamy nadzieję że wywiążą się bardziej z obowiązków niż Ted.
Rozumiem że możecie być Państwo źli czy nawet oburzeni ze względu na brak wcześniejszej informacji, ale czy naprawdę zależało Państwu zapłacić za spotkanie w szkole aby doszło do głosowania? Gdzie na naszych spotkaniach jest raptem około 15 osób? Wcześniejszą informację miał wysłać Patronat zrobił to moim zdaniem za późno i tu na starcie mają minusa. Jeśli ktoś uważa że jest to zła decyzja, proszę to uzasadnić, oraz polecenie firmy która może się okazać jeszcze lepszą od Teda i Patronatu, na pewno zostanie wzięta pod uwagę.
Zależy nam na firmie która będzie dbała i zabiegała, na bieżąco a nie z opóźnieniami. Nie podejmujemy decyzji które naraziłby Państwa na zbędne wydatki, na zebraniach zawsze zapraszamy do kontaktu osobistego i wspólnej pomocy. Dodam że cała Habenda I przeszła na Patronat, również na Habendzie II jesteśmy kolejnym blokiem który podjął taką decyzję. Tedowi pozostały 2 bloki, zobaczymy na jak długo. Zmiana z Teda na Patronat nie zwiększyła Państwa opłat jak i nie zawęża zakresu.
Z poważaniem
Dawid Malik
Ostatnio zmieniony przez wspolnota48.50 dnia Sun Jul 17, 2016 15:39, liczba edycji: 1 |
|
|
|
|
wspolnota48.50
Początkujacy
Wiek: 41 Dołączył: Nie Lip 17, 2016 14:29 Posty: 6 Skąd: Gdańska
|
Wysłany: Nie Lip 17, 2016 15:17 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Nie rozumiem jednej kwestii dlaczego nikt z forumowiczów nie wysłał żadnego zapytania bezpośrednio do nas na mail który jest wywieszony? Czy nawet nie zapytał na ulicy? Sprawy widzę są głownie poruszane tylko na forum, a kwestie administracyjne, życie prywatne do tego przeglądanie forum każdego dnia i tematu jest bardzo czasochłonne, Znacznie szybszą i dokładniejszą formą jest dedykowany e-mail. Zamiast rozpędzać burzę zapraszamy, zawsze o tym mówimy na spotkaniach.
Z poważaniem
Dawid M. |
|
|
|
|
Maveriq
Aktywny Forumowicz
Wiek: 37 Dołączył: Pon Sie 19, 2013 13:38 Posty: 271 Skąd: Kaszub
|
Wysłany: Nie Lip 17, 2016 21:02 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Tak teraz pomyślałem.
W razie potrzeby uzgodnienia czegokolwiek z moeszkańcami nie potrzeba nam szkoły... mamy przecież korytarze - Alternatywy 4 oglądaliście?
Wystarczy ogłosić termin spotkania na dany temat na tablicy, a żeby poznać opinię zainteresowanych nie potrzeba list obecności, formularzy głosowania i spotkań trwających godzinami.
Edit: A przy okazji można rozpalić grilla i włączyć muzykę _________________ Budynek K. |
|
|
|
|
nati2_2
Zaglądajacy
Wiek: 38 Dołączył: Śro Lut 05, 2014 19:09 Posty: 20 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Pon Lip 18, 2016 10:58 Temat postu: Re: Nowy administrator |
|
|
Rozpętanie burzy to chyba za dużo powiedziane skoro mogliśmy wysłać zapytanie do Państwa dlaczego bez naszej zgody został zmieniony administrator to również Państwo mogliście wrzucić wszystkim do skrzynki informacje o potrzebie zmiany z prośbą wyrażenia swojej opinii/ głosu na ten temat i wrzucenie do skrzynki dedykowanej zarządowi. Pozostaje nam poczekać i sprawdzić czy wybór był trafny.
Ogólnie jestem wdzięczna za trzymanie ręki na pulsie jeśli rzeczywiście potrzeba była. Chodzi tylko o zasadę aby takie decyzje podejmować wspólnie. |
|
|
|
|
|