Autor |
Wiadomość |
Cobra
Forum Ekspert
Wiek: 41 Dołączył: Śro Lut 06, 2008 9:49 Posty: 495 Skąd: Obecnie: Gdańsk Południe
|
Wysłany: Pon Sie 25, 2014 10:44 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
Dzwoniłem dzisiaj na infolinie Vectry. Pakiet Mistrzostw Świata dla "aktualnych użytkowników" VECTRY kosztuje 99,90 zł, ale dla nowych którzy wybiorą pakiet sport na ostro tylko 1 zł... czyli potwierdza się reguła, iż "starych" klientów się nie docenia... |
|
|
|
|
VECTRA_SA
VIP
Wiek: 33 Dołączył: Czw Kwi 26, 2012 14:29 Posty: 1278 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro Sie 27, 2014 19:43 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
Cobra napisał: | Dzwoniłem dzisiaj na infolinie Vectry. Pakiet Mistrzostw Świata dla "aktualnych użytkowników" VECTRY kosztuje 99,90 zł, ale dla nowych którzy wybiorą pakiet sport na ostro tylko 1 zł... czyli potwierdza się reguła, iż "starych" klientów się nie docenia... |
Cobra, zarówno dla dotychczasowych, jak i nowych Abonentów mamy przygotowane oferty dotyczące możliwości odkodowania Mistrzostw Świata w siatkówce. W przypadku dodatkowych zapytań pozostajemy do dyspozycji za pośrednictwem wiadomości prywatnych. [Daria] |
|
|
|
|
Cobra
Forum Ekspert
Wiek: 41 Dołączył: Śro Lut 06, 2008 9:49 Posty: 495 Skąd: Obecnie: Gdańsk Południe
|
Wysłany: Czw Sie 28, 2014 9:37 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
VECTRA_SA napisał: | Cobra napisał: | Dzwoniłem dzisiaj na infolinie Vectry. Pakiet Mistrzostw Świata dla "aktualnych użytkowników" VECTRY kosztuje 99,90 zł, ale dla nowych którzy wybiorą pakiet sport na ostro tylko 1 zł... czyli potwierdza się reguła, iż "starych" klientów się nie docenia... |
Cobra, zarówno dla dotychczasowych, jak i nowych Abonentów mamy przygotowane oferty dotyczące możliwości odkodowania Mistrzostw Świata w siatkówce. W przypadku dodatkowych zapytań pozostajemy do dyspozycji za pośrednictwem wiadomości prywatnych. [Daria] |
Tak jak napisałem dzwoniłem na infolinie - będąc waszym klientem i mając pakiet na ostro - mam Wam zapłacić 99,90 zł. Jeżeli przychodzi nowy klient do Was i bierze TV razem z pakietem na ostro - to mecze te ma za 1 zł. |
|
|
|
|
zenon_twarogal
Forumowicz
Dołączył: Śro Sie 01, 2012 8:20 Posty: 192 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: Pon Wrz 01, 2014 11:34 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
Trochę lipa. Wiadomo że, o obecnego klienta nie trzeba już się starać, więc po co mu coś promocyjnie sprzedawać? To było raczej do przewidzenia. |
|
|
|
|
Kovalsky
Zaawansowany Forumowicz
Dołączył: Czw Lis 22, 2012 19:47 Posty: 328 Skąd: Osiedle SM Południe
|
Wysłany: Pon Wrz 01, 2014 16:04 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
Zdecydowanie do przewidzenia
Tak samo jak paskarska cena - dlaczego np. UPC oferuje taki sam pakiet za 79pln?
Widocznie można było zatroszczyć się o Klienta..... "Ale takie rzeczy to nie w Vectrze" samo ciśnie się na klawiaturę |
|
|
|
|
J-u-l-O
Stały bywalec
Wiek: 42 Dołączył: Czw Maj 28, 2009 7:33 Posty: 83 Skąd: EPGD
|
Wysłany: Nie Lis 16, 2014 22:15 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
Vectra ma problemy ze świadczeniem usługi internetu. Problemy z rozwiązywaniem nazw (dns'y). Tylko niektóre strony www mogą wczytywać się. |
|
|
|
|
VECTRA_SA
VIP
Wiek: 33 Dołączył: Czw Kwi 26, 2012 14:29 Posty: 1278 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon Lis 17, 2014 9:48 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
J-u-l-O napisał: | Vectra ma problemy ze świadczeniem usługi internetu. Problemy z rozwiązywaniem nazw (dns'y). Tylko niektóre strony www mogą wczytywać się. |
Uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej odnotowujemy awarię dotyczącą problemów z DNS`ami. Prosimy o cierpliwość - nasi Technicy są w trakcie usuwania awarii. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy. [Wojtek] |
|
|
|
|
kamilabl
Forumowicz
Wiek: 40 Dołączył: Sob Paź 22, 2011 21:56 Posty: 113 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon Lis 17, 2014 9:53 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
Do czasu rozwiązania ich awarii można samemu w połączeniu sieciowym ustawić DNS.
Przykładowo na 8.8.8.8 |
|
|
|
|
zenon_twarogal
Forumowicz
Dołączył: Śro Sie 01, 2012 8:20 Posty: 192 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: Pon Lis 17, 2014 15:38 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
Potwierdzam, ustawienie Googlowych czy jakikolwiech innych DNSów, zamiast tych, które przydziela Vectra, załatwia sprawę. |
|
|
|
|
VECTRA_SA
VIP
Wiek: 33 Dołączył: Czw Kwi 26, 2012 14:29 Posty: 1278 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro Lis 19, 2014 10:28 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
Drodzy Użytkownicy, informujemy, że awaria została usunięta i usługi powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za powstałe niedogodności. [Zuza] |
|
|
|
|
J-u-l-O
Stały bywalec
Wiek: 42 Dołączył: Czw Maj 28, 2009 7:33 Posty: 83 Skąd: EPGD
|
Wysłany: Śro Lis 19, 2014 14:11 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
A czy w związku z tym klienci mogą liczyć na korektę swoich płatności jako gratyfikację za powstałe utrudnienia (w proporcji 1/30 za każdy dzień braku dostępu do usługi/usług)? |
|
|
|
|
Kovalsky
Zaawansowany Forumowicz
Dołączył: Czw Lis 22, 2012 19:47 Posty: 328 Skąd: Osiedle SM Południe
|
Wysłany: Śro Lis 19, 2014 22:55 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
J-u-l-O napisał: | A czy w związku z tym klienci mogą liczyć na korektę swoich płatności jako gratyfikację za powstałe utrudnienia (w proporcji 1/30 za każdy dzień braku dostępu do usługi/usług)? |
Klienci tej firmy mogą liczyć (jak w przysłowiu) na siebie, lub ew. dni pozostałe do końca umowy
A tak bardziej poważnie, to bez złożenia zgłoszenia za pomocą formularza ze strony www (wówczas ma się bezdyskusyjne potwierdzenie zgłoszenia zwrotnym mailem), a później tą samą drogą wniosku o częściowy zwrot nie ma co oczekiwać, że coś zrekompensują... Zwłaszcza z własnej inicjatywy...
Zresztą, sąsiad z Zakoniczyna zadał takie pytanie, Vectra mu nawet odpowiedziała.... http://gdansk-zakoniczyn.mojeosiedle.pl/viewtopic.php?p=737338#737338 |
|
|
|
|
VECTRA_SA
VIP
Wiek: 33 Dołączył: Czw Kwi 26, 2012 14:29 Posty: 1278 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią Lis 21, 2014 9:27 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
J-u-l-O napisał: | A czy w związku z tym klienci mogą liczyć na korektę swoich płatności jako gratyfikację za powstałe utrudnienia (w proporcji 1/30 za każdy dzień braku dostępu do usługi/usług)? |
J-u-l-O aby zgłosić chęć uzyskania zwrotu kosztów z tytułu nieprawidłowego świadczenia usługi, należy złożyć reklamację. Reklamację można złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta, listownie na adres al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia,
bądź korzystając z formularza na stronie: http://www.vectra.pl/bok/kontakt/#formularz.[Wojtek] |
|
|
|
|
praczetta
Bywalec
Dołączył: Pon Sty 14, 2013 15:50 Posty: 44 Skąd: .
|
Wysłany: Pon Lis 24, 2014 0:10 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
Oczywiście każdy może złożyć reklamację, w odpowiedzi na którą otrzyma piękny list, że VECTRA jest dozgonnie wdzięczna za zwrócenie uwagi, ale u siebie takiej usterki nie stwierdziła. Z życia wzięte. Wstyd. |
|
|
|
|
VECTRA_SA
VIP
Wiek: 33 Dołączył: Czw Kwi 26, 2012 14:29 Posty: 1278 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw Lis 27, 2014 10:24 Temat postu: Re: Zmiana Metroplay na VECTRA |
|
|
praczetta napisał: | Oczywiście każdy może złożyć reklamację, w odpowiedzi na którą otrzyma piękny list, że VECTRA jest dozgonnie wdzięczna za zwrócenie uwagi, ale u siebie takiej usterki nie stwierdziła. Z życia wzięte. Wstyd. |
praczetta, awaria ogólna została przez nas potwierdzona, więc nie powinno być problemu z otrzymaniem zwrotu w dniach występowania tej usterki. [Daria] |
|
|
|
|
|